- Jak złożyć zamówienie
- Dostępność i czas dostawy
- Koszty wysyłki
- Odbiór przesyłki
- Faktury VAT i paragony
Nagrody i wyróżnienia
Najważniejszym osiągnięciem dla każdego przedsiębiorcy jest satysfakcja Klienta, który powraca. Dlatego cieszy nas każda pozytywna opinia oraz wyróżnienia przyznawane przez znaczące i niezależne serwisy opiniotwórcze.
Ranking Zaufanych Sklepów 2023
Najlepsze Polskie e-sklepy w kategorii: Styl życia. Ranking Zaufanych Sklepów Ceneo 14. edycja powstał na podstawie ocen klientów polskich sklepów internetowych. Dane pochodzą z ankiet wypełnionych przez osoby, które złożyły zamówienia online w programie objętym programem Zaufane Opinie. SPORT-SHOP.pl cieszy się zaufaniem klientów, dlatego zajął III miejsce w kategorii: Moda i dodatki.
Ranking e-Gazele Biznesu 2020
e-Gazele Biznesu 2014 to pierwszy w Polsce ranking najbardziej dynamicznie rozwijających się firm e-commerce, którego organizatorem jest "Puls Biznesu". Celem rankingu jest pokazanie ludzi, którzy stoją za polskim handlem internetowym, oraz nagrodzenie najlepszych z nich.
Koszyk Roku 2019
Ranking skupia się na mobilnym procesie zakupowym. Zbadane zostały największe polskich sklepy internetowe. Ocenie podlegała m.in. łatwość rejestracji, wygoda procesu zakupowego i interfejsu mobilnego. SPORT-SHOP.pl zajął III miejsce. Wyróżnienie jest przyznawane dla najbardziej przyjaznych sklepów internetowych w Polsce.
Ranking Zaufanych Sklepów 2019
Ranking Zaufanych Sklepów Ceneo 2019 powstał na podstawie ocen klientów polskich sklepów internetowych. Dane pochodzą z ankiet wypełnionych przez osoby, które złożyły zamówienia online w programie objętym programem Zaufane Opinie. SPORT-SHOP.pl cieszy się zaufaniem klientów, dlatego zajął III miejsce w kategorii: Moda i dodatki.
Ranking e-Gazele Biznesu 2017
e-Gazele Biznesu 2014 to pierwszy w Polsce ranking najbardziej dynamicznie rozwijających się firm e-commerce, którego organizatorem jest "Puls Biznesu". Celem rankingu jest pokazanie ludzi, którzy stoją za polskim handlem internetowym, oraz nagrodzenie najlepszych z nich.
Ranking e-Zakupów 2017
Ranking e-Zakupów powstał na podstawie ocen klientów polskich sklepów internetowych. Dane pochodzą z ankiet wypełnionych przez osoby, które złożyły zamówienia online w programie objętym programem Zaufane Opinie. SPORT-SHOP.pl cieszy się zaufaniem klientów, dlatego zajął I miejsce w kategorii: Styl życia.
Ranking e-Gazele Biznesu 2016
e-Gazele Biznesu to pierwszy w Polsce ranking najbardziej dynamicznie rozwijających się firm e-commerce, którego organizatorem jest "Puls Biznesu". Celem rankingu jest pokazanie ludzi, którzy stoją za polskim handlem internetowym, oraz nagrodzenie najlepszych z nich.
Ranking e-Zakupów 2016
Ranking e-Zakupów powstał na podstawie ocen klientów polskich sklepów internetowych. Dane pochodzą z ankiet wypełnionych przez osoby, które złożyły zamówienia online w programie objętym programem Zaufane Opinie. SPORT-SHOP.pl zajął II miejsce w kategorii: Styl życia.
Ranking Zaufane Opinie 2014
SPORT-SHOP.pl
II miejsce w kategorii "Styl życia"
Zaufane Opinie to program prowadzony przez Ceneo.pl. Jest to system zbierania opinii o transakcjach w sklepach internetowych, potwierdzający ich wiarygodność. SPORT-SHOP.pl cieszy się dużym zaufaniem klientów, dzięki czemu zajął II miejsce w najpojemniejszej kategorii rankingowej "Styl życia".
Dobra Marka 2014
Dobra Marka 2014 jest wyróżnieniem dla najbardziej rozwojowych i rozpoznawalnych marek obecnych na polskim rynku. Tytuł przyznawany jest na podstawie badań rynkowych przeprowadzonych pod patronatem PAN, a określających wartość, aktywność i rozpoznawalność poszczególnych firm, ze szczególnym uwzględnieniem pozycji rynkowej marki, jej progresu, stopnia zaufania klientów i jakości usług.
Ranking e-Gazele Biznesu 2014
e-Gazele Biznesu 2014 to pierwszy w Polsce ranking najbardziej dynamicznie rozwijających się firm e-commerce, którego organizatorem jest "Puls Biznesu". Celem rankingu jest pokazanie ludzi, którzy stoją za polskim handlem internetowym, oraz nagrodzenie najlepszych z nich. W rankingu uwzględnione zostały firmy działające w branży, które zanotowały dynamiczny rozwój w ostatnich 3 latach i przyrost obrotów w latach 2012/2013.
Ranking e-sklepów 2012
Serwis Opineo.pl we współudziale z porównywarką cen Skapiec.pl po raz trzeci przygotował ranking najlepiej ocenianych sklepów internetowych. Ranking sklepów serwisu Opineo.pl powstał w oparciu o oceny e-konsumentów. W trzech kategoriach zgrupowano sklepy które uzyskały najlepsze oceny. Raport stanowi odzwierciedlenie poziomu jakości usług polskiego handlu internetowego.
Ranking Zaufane Opinie 2011
"Zaufane Opinie" to szczególny system zbierania opinii o transakcjach w sklepach internetowych. Komentarze z zielonym znaczkiem są publikowane na podstawie ankiet wypełnianych przez osoby, które złożyły zamówienie on-line w sklepie objętym programem "Zaufanych Opinii". Czytając taką opinię masz pewność, że informacje o wybranym sklepie pochodzą od rzeczywistych Klientów. SPORT-SHOP.pl to laureat w kategorii "Styl życia".
Raport e-commerce 2010 i 2011
E-commerce 2010 i 2011 to coroczny raportu o polskim rynku internetowego handlu przygotowanego przez redakcję serwisu Internet Standard przy konsultacji merytorycznej Politechniki Łódzkiej. Sklep SPORT-SHOP.pl uzyskał drugie miejsce w kategorii Sport pod względem obrotów w 2010r. i 2011r.
Ranking Sklepów Internetowych 2010/2011
Raport Opineo 2010/2011 stanowi odzwierciedlenie poziomu jakości usług polskiego handlu internetowego. Na szczególną uwagę zasługuje sklep SPORT-SHOP.pl, który posiada kilkaset pozytywnych opinii i potrafi wykorzystać te referencje do zwiększania swojej sprzedaży, zyskując II miejsce w kategorii "Zdrowie i Uroda".
Certyfikat "Słucham swoich klientów"
Serwis Opineo.pl wyróżnia sklepy, które aktywnie zbierają opinie oraz słuchają swoich Klientów. Klienci sklepów oznaczonych programem Certyfikat Opineo.pl mają pewność, że sklep czyta każdą opinię zamieszczoną na Opineo, a opinie Klientów stanowią główny wyznacznik w strategii rozwoju sklepu, poprawiania jakości obsługi i spełniania oczekiwań Klientów.
Raport e-commerce 2009
E-commerce 2009 to trzecia edycja corocznego raportu o polskim rynku internetowego handlu przygotowanego przez redakcję serwisu Internet Standard przy konsultacji merytorycznej Polskich Badań Internetu. Jesteśmy liderem sprzedaży sprzętu sportowego pod względem generowanych obrotów.
Certyfikat "Zaufana Strona"
Zaufana Strona to program weryfikujący strony internetowe pod względem zabezpieczenia przesyłu i ochrony Twoich danych. Każda strona posiadająca certyfikat Zaufana Strona została sprawdzona pod kątem bezpieczeństwa przesyłu danych miedzy Twoim komputerem, a stroną, posiadania wyraźnie napisanej polityki prywatności zgodnej ze standardami europejskimi i ustawą o ochronie danych osobowych.
Niezależny Ranking Sklepów Internetowych 2009/2010
Raport Opineo 2009/2010 stanowi odzwierciedlenie poziomu jakości usług polskiego handlu internetowego. Zdrowie i Uroda to specyficzna sprzedaż. Wielu klientów wyraża niepewność czy jakość kupionego produktu będzie adekwatna do prezentowanych zdjęć, czy rozmiar będzie zgodny z rzeczywistym i jak zachowa się sklep w przypadku chęci zwrotu czy wymiany na inny rozmiar. SPORT-SHOP.pl zyskał II miejsce w kategorii "Zdrowie i Uroda".
Jakość obsługi 2008
SPORT-SHOP.PL uczestniczył w programie "Jakość obsługi 2008". Program "Jakość Obsługi" koncentruje się na ciągłym badaniu poziomu jakości obsługi w Polsce w celu dostosowania procesów obsługi konsumentów do standardów XXI wieku. Unikalność Programu wynika z faktu, iż w skład Kapituły decydującej o przyznaniu Godła "Jakość Obsługi" wchodzą polscy konsumenci.
800 najlepszych adresów internetowych
Komputer Świat 5/2005
SPORT-SHOP.pl znalazł się na liście 800 najlepszych adresów internetowych w rankingu czasopisma "Komputer Świat".
Certyfikat "Super Sprzedawca"
W uznaniu wysokich wyników sprzedaży, profesjonalnego podejścia do zawieranych transakcji oraz bardzo dobrej jakości obsługi klienta. Celem programu Super Sprzedawca jest nagrodzenie aktywności tych sklepów, u których wysoka sprzedaż idzie w parze z bardzo dobrą jakością obsługi Klientów.